1 product

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Advies nodig of heb je een vraag?

Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag!

Stel je vraag

Ik wil een product ruilen, kan dat?

Ja, dat kan. Ruilen is bij Zappaz.nl eenvoudig.

Ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en je plaatst een nieuwe bestelling in onze shop zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.

Heb je onverhoopt een onvolledig, verkeerd of defect artikel ontvangen? Onze excuses. Neem dan binnen 14 dagen contact op met ons op. Wij voorzien je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Hoe snel wordt er terug betaald?

Hieronder lees je onze procedure.

  • Als je een volledige bestelling retour stuurt, ontvang je het volledige factuurbedrag retour, dit is inclusief de eventuele verzendkosten die je hebt betaalt om de bestelling thuis te ontvangen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 3 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Je wordt terug terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.
  • Als je een deel van je order retour stuurt, ontvang je enkel het bedrag retour van het product wat we retour hebben ontvangen. De eventuele verzendkosten die je hebt betaalt om de bestelling thuis te ontvangen worden niet aan je terugbetaalt. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 3 dagen na ontvangst van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Je wordt terug terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je betaald hebt.

Ik heb een artikel defect ontvangen?

Onze excuses hiervoor. Wil je zo vriendelijk zijn om contact met ons op te nemen? Wij zullen zorg dragen voor een correcte afhandeling. Je kunt ons bereiken op 040-2553082 of via ons contactformulier.

Is retourneren gratis?

Helaas is dit niet gratis. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien het pakket niet of onvoldoende gefrankeerd is, worden hiervoor de kosten voor verzenden bij je in rekening gebracht.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Lees hieronder hoe je de artikelen retour kunt sturen.

1. Vul het retourformulier in
Bij je bestelling vind je je retourformulier. Vul deze volledig in en voeg deze bij de zending. Heb je geen retourformulier ontvangen? Download hier het retour formulier.

2. Verpak de retourzending
Stuur de producten (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking retour. Verpak de producten zorgvuldig in een stevige doos. Gebruik in ieder geval nooit alleen de originele verpakking van het product!

3. Pakket retour sturen
Frankeer het pakket voldoende. Onvoldoende gefrankeerde pakketten kunnen we helaas niet aannemen. Bewaar altijd de track- en trace-code, om misverstanden te voorkomen.

Je kunt het pakket opsturen naar:
Zappaz
Kromstraat 12
5504 BC Veldhoven